فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین
فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال

توضیحات

خواص و فواید شکلات
شکلات واقعا مزه ی دلچسب و دلپذیری دارد و به تنهایی و یا حتی ترکیبش با بقیه غذاها و دیگر دسرها نیز از لطفش نمی کاهد بلکه به آن می افزاید، بسیاری از افراد نسبت به خوردن شکلات احساس خوبی ندارند با وجود آنکه نمیدانند که خوردن چند اونس از آن در طول هفته ، چه مقدار می تواند نیاز غذایی آنان را به مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین کند. درادامه این بخش از سرگرمی نمناک ۲۰ واقعیت شگفت انگیز درباره شکلات را برای شما بیان میکنیم.فواید شکلات

با افزایش تحقیقات و مطالعات، مشخص شده که شکلات تلخ دارای مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها است که همین امر سبب شده تا شکلات را بعنوان یه عضو مهم و حیاتی برای برنامه های غذاییه انسان تبدیل کند. همچنین در این تحقیقات مشخص شده که شکلات تلخ دارای مقادیری از فلاونوئیدها بوده که از آنتی اکسیدان های قوی بشمار میرود که میتواند از بدن انسان درمقابل بسیاری از بیماری ها محافضت کند ؛مطالب بسیار زیادی درباره شکلات ها وجود دارند که افراد درباره آن نمیدانند بعد از خواندن این ۲۰ واقعیت مهم درباره شکلات ، احساس میکنیم که شما حتما شروع به خوردن بیشتر شکلات نسبت به قبل خواهید کرد.
شرکت سایا تجارت المان ارس
تولید کننده انواع شکلات ویفر پاستیل بن بن و تافی
با همکاری شرکت ام تی رویال ترکیه
www.mtroyal.com.tr
۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
www.sayatejarat.com

شکلات حاوی مقادیر اندکی از کافئین در مقایسه با کافی ها و چایی است، خوردن شکلات به عنوان یک مسکن طبیعی میتواند از بروز بسیاری از درد های طبیعی در قسمت های مختلف بدن جلوگیری کند.
فقط یک تکه ی کوچک از شکلات میتواند انرژیه لازم برای دویدن مسافت ۵۰۰ فوتی را برای شما تامین کند و مواد مغذی موجود در شکلات میتواند به رشد باکتری های مفید در بدن کمک کند.
به دلیل داشتن ترکیب فلاونوئیدی فراوان میتوادن بعنوان یک ضدآفتاب طبیعی از پوست شما درمقابل نور خورشید و سوختگی محافظت کند.
رایحه ی آن باعث افزایش امواج مغز می شود که یک آرامش خاطری را بهمراه خواهد داشت، خوردن شکلات همچنین باعث ترشح بیشتر اندورفین شده که این هورمون مسئل ایجاد حس خوشایند و رضایت با افزایش سطح سروتونین در انسان است.
خوردن شکلات باعث تقویت حافظه و همچنین افزایش قدرت تمرکز میشود و این خاصیت آن نیز بخاطر وجود فلاونوئیدها بوده که با افزایش میزان جریان خون در بدن، گردش خون در مغز را برای دو تا ساعت بعدازخوردن آن بالا میبرد.
این میتواند بعنوان یک آنتی باکتریال قوی برای جلوگیری از ایجاد حفره های شکری در دانه های کاکائو عمل کند و خستگی و کوفتگی را کاهش داده و فعالیت های فیزیکی را بهبود میبخشد، میزان امید و علاقه به زندگی در افرادی که بطور منظم شکلات تلخ مصرف میکنند، بواسطه ی وجود میزان بالای آنتی اکسیدان در آن بسیار بالا و خوشایند است.
در یک تحقیق به چاپ رسیده در یک مقاله روانشناسی و رفتارشناسی ، عنوان شده که ؛ مصرف شکلات تلخ میتواند قدرت بینایی افراد در نور کم را نیز افزایش دهد و به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن برای قلب نیز بسیار مفید است.

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال

  • شماره تماس: 04136349104
  • آدرس: تبریز شهرک خاوران مجتمع سایا تجارت
  • شهر: تبریز
  • استان: آذربایجان شرقی
  • کشور: ایران

توضیحات

مواد غذایی شیرین از محبوب ترین خوراکی ها در همه جهان هستند. طعم شیرین کیک و شیرینی موجب شده تا این خوراکی های خوشمزه، پای ثابت جشن ها و مهمانی های رسمی و خودمانی باشند. در این میان شکلات پر طرفدارترین ماده ای است که در اغلب شیرینی ها و کیک های ویژه استفاده می شود. جالب است بدانید که پایه اصلی بسیاری از طعم های شیرین، شکلات تلخ است. در این مطلب حقایق شیرین شکلات تلخ را برای طرفداران شکلات انتخاب کردم.
نام شکلات از واژه ای باستانی در تمدن مایا گرفته شده این واژه “چوکولاتی” به معنای ” آب تلخ ” است. این ماده از دانه کاکائو استخراج می شود و فاقد طعم شیرین می باشد. درخت کاکائو در آب و هوای گرم و مرطوب رشد می کند. ” غذایی برای خدایان” نامی بود که در یونان باستان بر دانه های کاکائو اطلاق می شد. به سختی می توان باور کرد ولی این حقیقت غیر قابل انکار است که شکلات واقعی کاملا تلخ است. شکلات تلخ بدون شیرین کننده توانسته همچنان محبوبیت خود را حفظ کند. علت محبوبیت روز افزون شکلات تلخ توصیه ای است که پزشکان بر مصرف آن دارند. در واقع متخصصان تغذیه شکلات تلخ را بر دیگر انواع شکلات ترجیح می دهند.
داد و ستد با دانه های کاکائو

شکلات تلخ و دانه های کاکائو تا قرن هفدهم میلادی یک کالای لوکس و ماده غذایی گرانقیمتی محسوب میشد که همه توان خرید آن را نداشتند. جالب است بدانید که حتی از دانه های کاکائو برای خرید کالا و مایحتاج استفاده میشد. تصور کنید در دوران باستان مایای ها و مکزیکی ها به جای پوند، دلار و یا یورو از دانه های کاکائو استفاده می کردند. جالب است بدانید که حتی مالیات بر حسب کیسه های کوچک کاکائو با دانه های مشخص محاسبه میشد.
سرخپوستان امریکا و حقایق شیرین شکلات تلخ

شواهد نشان دهنده آنست که سرخپوستان امریکا اولین کسانی بودند که از شکلات تلخ و شیره انگور نوعی نوشیدنی بسیار خوش طعم تهیه کردند. شیرین کننده های طبیعی نظیر عسل و شیره انگور توانست طعم شکلات تلخ را مطبوع تر کند. این نوشیدنی مخصوص تنها در مراسم خاصی استفاده میشد.
اختراع هلندی ها در دانه های کاکائو و شکلات تلخ
در سال ۱۸۲۸ هلندی ها توانستند روشی نوین را اختراع کنند که در طی چربی از دانه های کاکائو گرفته میشد. در این اختراع دانه های کاکائو به صورت دو ماده دیگر، کره کاکائو و پودر کاکائو تبدیل میشد. نقطه ذوب کره کاکائو پایین بوده و در دهان به آرامی ذوب می شود. شکلات در دمای محیط تنها یکسال ماندگاری دارد.
شکلات در عطرها و اسانس ها

شکلات رایحه ای غلیظ دارد و توانسته به کارخانه های تولید عطر و اسانس هم راه پیدا کند. برخی از برندهای معروف عطر و ادکلن بر پایه رایحه شکلات تهیه می شوند که همیشه یادآور خاطرات شیرین و خوشایند است. این رایحه در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است.
حقایق شیرین شکلات تلخ در سلامتی

در بحث سلامت، همیشه شبهه هایی در ارتباط با مصرف شکلات وجود داشته است. تا همین سال های اخیر، باور عمومی بر مضر بودن شکلات بود و عده ای تصور می کردند مصرف مداوم شکلات می تواند موجب بیماری شده و سلامت شخص را به مخاطره اندازد. شکلات مدت ها تهدیدی برای سلامتی قلمداد میشد. طبق آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه شکلات طبیعی هیچ ضرری برای سلامت انسان نداشته و در بسیاری از اوقات می تواند برای سلامت بدن مفید نیز باش

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال

گروه مواد غذایی تکسان واقع در استان گیلان شهرک صنعتی رشت انواع مواد غذایی شامل ادویه جات، چای، زعفران، حبوبات و خشکبار بصورت مستقیم عرضه می نماید.
( تولید و پخش مواد غذایی، چای، ادویه جات، زعفران، خشکبار و… )

شرکت سایا تجارت المان ارس
تولید کننده انواع شکلات ویفر پاستیل بن بن و تافی
با همکاری شرکت ام تی رویال ترکیه
www.mtroyal.com.tr
۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
www.sayatejarat.com

محققان در دانشگاه استرالیای جنوبی طی یک پژوهش جدید نشان داده‌اند که مصرف شکلات به بهبود عملکرد شناختی مغز کمک می‌کند.
طی پژوهش‌های انجام شده در سالهای گذشته، محققان دریافتند که خوردن کاکائو می‌تواند به کم کردن وزن، کاهش فشار خون و حتی کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی کمک کند؛ اما در حال حاضر، یک یافته جدید در پژوهشی نوین که توسط یک تیم از دانشمندان شکلات دوست انجام شده، نشان می‌دهد که مصرف شکلات سبب افزایش هوش در افراد می‌شود.

پس از تجزیه و تحلیل داده های ۱۰۰۰ داوطلب شرکت کننده در این آزمونها، این تیم به این نتیجه رسیدند که افرادی که حداقل یک بار در هفته شکلات مصرف می‌کنند، دارای حافظه قوی‌تری بوده و توانایی استدلال و پردازش اطلاعات در آنها در مقایسه با کسانی که به ندرت یا هرگز شکلات مصرف نمی‌کنند بیشتر است.

به گفته محققان این پژوهش، شکلات و کاکائو سرشار از فلاونوئید هستند. فلاونوئید به مفهوم وسیع تمام رنگدانه‌های گیاهی را دربر می‌گیرد. فلاونوئیدها دارای اثرات قوی آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند که سبب کند شدن فرآیند کاهش توانایی مغز در اثر افزایش سن می‌شود. فلاونوئیدها سبب بهبود خون رسانی به مغز شده و در افزایش حافظه و توان یادگیری نقش مهمی دارند. از مکانیسم‌های احتمالی اثرات فلاونوئیدها در کارکرد مغزی، برهم کنش آن‌ها با فرآیند‌های موثر در بقای سلول، تمایز و شکل‌گیری حافظه می‌باشد.
به گفته این محققان مصرف شکلات‌های تلخ (Dark Chocolate) همچنین برای بیماران دیابتی بیشتر توصیه می‌شود و نیز ریسک حملات قلبی را کاهش می‌دهد.

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال

شرکت پخش و بازرگانی سایا تجارت المان ارس. مشفول پخش محصولات تندرو برای مصرف کننده در سراسر ایران و ترکیه می باشیم. محصولات ما از طریق شبکه پخش توزیع می گردد. تلاش ما به پخش محصولات با ماشین مجهز به پخچال برای حفظ کیفیت محصولات می باشد. همچنین پخش سایا تجارت همکاری همزمانی با شرکت های همکار در شهر های بزرگ ایران می باشد.

مشخصه ها

رشد سریع
پوشش محلی
همکاری با برند های با کیفیت عالی
مدیریت مناسب و به جا
قدرت مالی قوی و مداوم
تیم فروش برگزیده و کارامد

www.sayatejarat.com

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال


واردات زیتون ترکیه در بسته بندیهای فلزی ۵ کیلویی

شرکت ام تی رویال ترکیه وارد کننده انواع مواد غذایی از جمله زیتون

زیتون درجه یک

واردات مستقیم به ایران

واردات روغن زیتون از یونان به ایران و ترکیه به ایران

۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳

شکلات سایا تجارت المان ارس

 

محصولات تولیدی:

انواع شکلات ، دراژه ، تافی و آبنبات ، کرم کاکائو ، ژله آماده ، پودر ژله و دسرها ، پودر نوشیدنی

نام تجاری محصولات (برند):

فرمند

فعال در صنعت:

شیرینی و شکلات

انواع شکلات :

- شکلات تابلت اسپشیال تلخ و شیری 4/5 گرمی

- تابلت اسپشیال میکس 230 گرمی

- تابلت گالاردو تلخ 60 و 80 درصدی 23 گرمی

- تابلت شیری 5 ، 8 و 70 گرمی

- تابلت قهوه 5 ، 8 و 70 گرمی

- تابلت مخلوط پاکتی 200 و 500 گرمی

- شکلات گالاردو دومغز نعنایی و کاراملی 25 گرمی

- شکلات آکالیفا جعبه 920 گرمی

- شکلات آکالیفا پاپیونی 350 گرمی

- شکلات آکالیفا کریستال کادویی پاپیونی 300 گرمی

- شکلات اریج پاکتی 300 و 350 گرمی

- شکلات تلخ دوسر پیچ 280 گرمی

- شکلات میکس استند بگ 500 گرمی

- شکلات دسئو 1 کیلوگرمی

- شکلات دسئو جعبه 200 گرمی

- شکلات دسئو جعبه کادویی 240 گرمی

- شکلات دسئو قلبی 235 گرمی

- شکلات دسئو پاپیونی 96 گرمی

- شکلات دسئو کادویی رویال جعبه ای

 

- دراژه:

- شوکو اسمارت 10 گرمی

- شوکو اسمارت سه گوش 17 گرمی

- شوکو اسمارت تزئینی 3 کیلوگرمی

- شوکو اسمارت فله 5 کیلوگرمی

- شوکو اسمارت لوله ای 20 گرمی

- شوکو اسمارت مدادی 25 گرمی

- شوکو اسمارت کریستال دو قلب 200 گرمی

- شوکو دراژه سه گوش 15 گرمی

- شوکو دراژه 75 گرمی

- شوکو دراژه غلات حجیم شده 3 کیلوگرمی

 

تافی و آبنبات:

- آبنبات کومتا مینی پک میوه ای

- آبنبات کومتا میوه ای مغزدار 100 ، 400 ، 450 گرمی

- آبنبات کومتا میوه ای مغزدار فله ای 3کیلوگرمی

- تافی دبل شیری 160 و 430 گرمی

- تافی دبل کره ای 160 و 430 گرمی

 

کرم کاکائو :

- شکلات صبحانه تک رنگ15 ، 30 ، 110، 180 ، 200 و 350 گرمی

- شکلات صبحانه دورنگ 110 ، 180 و 200 گرمی

- شکلات صبحانه کنجدی 110 ، 180 و 200 گرمی

- سس شکلات 500 گرمی

- شوکو بیس 15 گرمی

- شوکو بیس لیوانی جایزه دار 23 گرمی

 

ژله آماده :

- ژله آماده 15 و 25 گرمی

- ژله آماده 35 گرمی بانکه ای

- ژله آماده 35 گرمی قلبی پاکتی

- ژله آماده تک رنگ و سه رنگ لیوانی

- ژله آماده خانواده 600 گرمی

- ژله نوشیدنی توتی فروتی

- ژله نوشیدنی تیوپی

 

پودر ژله و دسرها :

- پودر ژله در طعمهای آناناس ، آلوئه ورا ،آلبالو ، آنار ، انبه ، انگور ، تمشک ، تمشک آبی ، توت فرنگی و زردآلو در بسته بندیهای 100 گرم

- پودر ژله در سطل 3 کیلوگرمی

- دسر موزی و توت فرنگی در بسته بندی 125 گرمی

- دسر کاکائویی در بسته بندی 135 گرمی

- پودر ژلاتین خالص

 

پودر نوشیدنی :

- پودر قهوه در قوطی فلزی 100 گرمی

- پودر قهوه در بسته بندی 50 و 100 گرمی

- پودر کاکائو در قوطی فلزی 100 گرمی

- پودر کاکائو در بسته بندی 50 و 100 گرمی

- پودر نوشیدنی با طعمهای لیمو ، توت فرنگی و چند میوه 25 گرمی

- پودر نوشیدنی با طعمهای آلبالو ، آناناس و توت فرنگی در بسته بندی 500 گرمی

- پودر نوشیدنی در سطل 3 کیلو گرمی

- پودر کافی میکس مدادی

توضیحات بیشتر درباره شکلات سایا تجارت المان ارس

کارخانه شرکت سایا تجارت المان ارس در زمینی با مساحت 70.000 متر مربع و ماشین آلات و تجیهزات کاملاً به روز و پیش رفته قادر به تولید انواع محصولات شکلات، پودر ژله ،پودر نوشیدنی،کرم کاکائو، پودرکاکائو قهوه و انواع دراژه و سایر محصولات دیگر می باشد. بیش از 20 سال تجربه در تولید، سبب شده تا سسایا تجارت المان ارس بتواند در خانه های ایرانیان به عنوان همراه لحظه های شاد و شیرین نقش آفرینی نماید و شیرینی محبوب همگان باشد.

 

یکی از رسالتهای مهم شرکت شکلات سایا تجارت المان ارس ،استفاده از کره کاکائوی خالص در محصولات خود، با علامت تجاری سایا تجارت المان ارس می باشد که علاوه بر ارتقای ذائقه مصرف کننده، محصولی در خور و شایسته با عالی ترین کیفیت ارائه نماید. رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محصولات فرمند بزرگترین مشوق و انگیزه ما جهت ادامه این هنر آفرینی است

.

۰۰۹۰۵۳۰۳۸۱۹۰۹۵