فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین
فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین

پخش مواد غذایی خارجی در یوزال


پخش مواد غذایی انلاین خارجی در سایت یوزال با مجوز های مربوطه

به دلیل مصرف روزانه انواع مواد غذایی ، همه ما با انواع برندها و محصولات غذایی آشنایی داریم . همه ما انواع نوشیدنی های ایرانی و خارجی ،شکلات ها و کاکائو های ایرانی و خارجی و سایر محصولات غذایی را با اسم میشناسیم و در طول روز استفاده میکنیم . برندهای داخلی امروز با تغییر رویکرد در بسته بندی و بالا بردن کیفیت محصولات سعی بر آن دارند که سهم مواد غذایی خارجی را کم و کمتر کنند.  اما از سالیان خیلی دور ، مواد غذایی خارجی با تبلیغات فراوان و البته کیفیت مثال زدنی قسمتی از فروش بازارهای ایران را به خود اختصاص داده اند که شاید نشود به راحتی آن را پس گرفت. کیفیت فوق العاده  و توجه ویژه به بسته بندی باعث فروش خوب این نوع کالا در سوپرمارکت های داخل کشور شده است.

در سوپرمارکت های جنوب کشور با توجه به رفت و آمدهای مکرری که با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صورت میگیرد بخش اعظم کالاها به مواد غذایی خارجی اختصاص داده میشود . اما فروش مواد غذایی خارجی معمولا معطوف به جنوب کشور نیست  و در سایر شهرهای کشور نیز خرید و فروش میشود . هر چند نسبت قیمتی به دلیل هزینه حمل و نقل بیشتر ، از جنوب کشور بالاتر میباشد اما همچنان در شهرهای دیگر انواع نوشیدنی های خارجی و سایر برندهای معروف خارجی ، فروش ویژه و مشتریان خاصی دارند.

چرا مواد غذایی خارجی ؟

کیفیت فوق العاده محصولات غذایی خارجی ، استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی ، و بسته بندی های شیک باعث شده است که فروش  مواد غذایی خارجی با توجه به محدودیت هایی که برای عرضه آن ایجاد میشود همچنان بالا باشد. تبلیغات گسترده ی برند های مشهور صنایع غذایی و قرار گرفتن در بازار جهانی باعث شده است فروش آنها ، روز به روز افزایش پیدا کند و گاها کالاهایی تولید شود که با وجود اینکه تازه به مارکت های جهانی راه پیدا میکند ، اما مورد استقبال گسترده مشتریان در سراسر جهان قرار میگیرد. استفاده از جدیدترین ماشین آلات تولیدی و صنایع بسته بندی در کنار احترام به ذائقه مشتری و استفاده ازبهترین مواد اولیه از جمله دلایلی میباشد که یک محصول تولید شده در صنایع غذایی به مارکت های جهانی دست یابد و برای فروش مرزی روبروی خود نبیند.

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

در ایام تعطیلات نوروزی اگر در جنوب کشور حضور داشته باشید و به بازارهای فروش مواد خارجی مراجعه فرمائید مشاهده میکنید که یکی از کالاهایی که فروش ویژه ایی در میان انبوه کالاهای خارجی موجود در بازار دارد، مواد غذایی خارجی میباشد که مسافران با قیمت خیلی ارزانتر از شهر خود تهیه میکنند و به عنوان سوغات خریداری و به شهرهای خود میبرند.

با وجود تبلیغات منفی که در سایت های خبری منتشر میشود ، همچنان مصرف مواد غذایی خارجیدر کشور ما بالا میباشد  و تعداد کسانی که ترجیح میدهند از برندهای مطرح و نام آشنا استفاده کنند کم نیست .  در واقع این نوع تبلیغات شاید برای خیلی از افراد باور پذیر باشد اما برای کسانی که همیشه از مواد غذایی خارجی استفاده میکنند و از کیفیت بالای آنها خبردارند اهمیت چندانی ندارد.

مثلا در مورد شربت ویمتو ، امسال وزارت بهداشت نامه ایی منتشر کرد مبنی بر اینکه در ساخت این نوع نوشیدنی از ماده ی بنزوات سدیم استفاده میشود که سرطان زاست و با همین نامه از عرضه در سوپرمارکت ها جلوگیری به عمل آمد. اما همگان میدانند که این نوع ضد تبلیغات در واقع جنگ تجاری ایران و عربستان میباشد.

شربت ویتمو (برای وارد شدن به سایت اصلی شرکت کلیک کنید ) نوشیندنی مورد علاقه حنوبی هاست  این نوشیدنی ساخت کشور انگلستان است و اخیرا شرکت عوجان عربستان تحت لیسانس شرکت ویمتو در شهر دمام اقدام به تولید آن می کند. این نوشیدنی بیشتر از سمت دبی به ایران وارد میشود و پس از اینکه بحث سرطان زا بودن به جراید کشیده شد سازمان بهداشت دبی در پی به وجود آمدن شایعات اقدام به آزمایش مجدد کرد و سپس بی خطر بودن آن را تایید کرد. لینک خبر

تاثیر مواد غذایی خارجی بر برندهای داخلی:

با توجه به استقبال از مواد غذایی خارجی در کشور ، شرکت های داخلی مجبور به ارتقاء کیفیت محصولات خود شدند و در کنار آن نیز ، کیفیت بسته بندی محصولات داخلی رشد کرد . هر چند هنوز هم برندهای خارجی برای خیلی از مشتریان ارحج تر میباشد. ولی در سالیان اخیر ، همگام با رشد جهانی محصولات غذایی ، برندهای داخلی نیز به این نتیجه رسیده اند اگر در نوع بسته بندی خود و یا استفاده از مواد اولیه با کیفیت تجدید نظر نکنند ممکن است نتوانند با برندهای خارجی رقابت کنند. هر چند حمایت از تولیدات داخلی از وظایف دولت میباشد اما حرف آخر را درمورد خرید کالا مصرف کننده میزند که در برخی موارد مشتری حاضر است قیمت بالاتری را به شرط کیفیت خریداری کند.

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

در کنار بهبود کیفیت محصولات داخلی ، امروزه برخی از سرمایه گذاران داخلی موفق شده اند با خرید تکنولوژی و فرمول تولید برخی از برندهای مطرح دنیا نه تنها باعث ورود برندهای جهانی به کشور شده اند ، بلکه با پرداخت مالیات به دولت نیز کمک کنند. مثلا در مورد دو نوشیدنی قدرتمند جهانی « پپسی و کوکاکولا » ،ایران با خرید تکنولوژی تولید محصولات این دو شرکت بخش بزرگی از بازار را که به صورت زیرزمینی و قاچاق به فروش میرفت در صندوق خود ذخیره کند. هر چند خیلی از شرکت های اروپایی و امریکایی به واسطه تحریم های بین المللی راضی به فروش تکنولوژی خود به ایران نشده اند . اما همچنان سرمایه گذاران صنعت غذایی به خوبی آگاه هستند که اگر بتوانند کمپانی های خارجی را راضی به حضور در ایران کنند یک شبه ره صد ساله را می پیمایند .

خرید مواد غذایی خارجی از دبی:

مواد غذایی به لحاظ مصرف روزانه ، همیشه دارای رونق زیادی در بازار میباشد . شاید سود آن کمتر از خیلی از کالاهای دیگر باشد اما به لحاظ فروش زیاد یک بازار ایده ال برای سرمایه گذاری میباشد. مواد غذایی خارجی به سبب مشتریان پرو پاقرصی که در داخل کشور دارد یکی از کالاهایی میباشد که به صورت فراوان از طریق لنج های باری به مناطق جنوبی وارد میشود. و در خیلی از موارد به صورت مستقیم به سایر نقاط ایران از جمله به تهران بارگیری میشود. بازار عمده فروشان مواد غذایی تهران واقع در بازار بزرگ دست کمی از بازارهای جنوب کشور ندارد.

اگر شما از جمله کسانی هستید که برای مغازه خود قصد خرید مواد غذایی خارجی دارید و یا یک عمده فروشی کوچک دارید ،بندر گناوه و بندر دیر در استان بوشهر از بهترین مکان هایی میباشد که میتوانید با قیمت مناسب اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر میزان خرید شما کم باشد بهتر است از این دو شهر خرید کنید چرا که عمده فروشان مواد غذایی در این دو شهر به صورت کانتینری خرید خود را از دبی انجام میدهند و سپس به صورت قسمت قسمت به فروش میرسانند.

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

اما در صورتیکه شما یک عمده فروش هستید که دنبال یافتن قیمت های مناسب تر از ایران هستید گروه ما میتواند در کنار شما باشد و پایینترین قیمت کالایی را که مد نظر دارید برای شما پیدا کند. آشنایی شرکت ما با مدیر پخش برندهای معروف مواد غذایی در دبی باعث شده است که با استفاده از ارتباطات صمیمانه با مدیران کمپانی های معروف مواد غذایی، پایین ترین قیمت ممکن در بازار را پیدا و به شما عرضه کنیم.

در برخی موارد بوده است که نمایندگان برخی از برندهای اروپایی که در دبی دارای دفتر پخش هستند برای فروش کالاهای خود در ایران و دست یافتن به بخشی از بازار ایران حاضر به عقد قرار داد و فروش انحصاری محصولات خود به افراد یا شرکت هایی هستند که بخواهند به صورت سیستماتیک محصولات شرکت را در ایران به فروش برسانند. در چند ماه اخیر سه برند اروپایی درخواست نمایندگی در ایران را داشتند که ما فقط توانستیم برای یک شرکت شریک تجاری پیدا کنیم . نکته جالبی که شرکت های گمنام برای مطرح شدن در خاورمیانه انجام میدهند تبلیغات گسترده در بازرهای هدف میباشد که با هزینه خود شرکت صورت میپذیرد.

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

در صورتیکه شما امکانات لازم برای فروش محصولات غذایی خارجی را در ایران دارید دفتر مرکزی ما در دبی امکان این را برای شما فراهم میکند که بنوانید با یکی از شرکت هایی که درخواست نمایندگی و فروش محصولات در ایران را دارند همکاری و قرار داد امضاء کنید.

حمل و نقل مواد غذایی خارجی از دبی :

در تعریف اولیه ته لنجی ، بیشترین کالایی که امکان واردات به صورت ته لنجی را دارد مواد غذایی میباشد. برای ملوانان و ناخدای لنج و اکثریت مردم ساکن در بدنه های ساحلی کالایی که برای تامین نیازهای خود به همراه خود از دبی حمل میکنند مقدم بر پول میباشد و دقیقا به همین دلیل است که سهمیه ملوانی ( ته لنجی ) برای آنان از مقوله دستمزد که به صورت وجه نقد دریافت میکنند ، حائز اهمیت بیشتری میباشد.

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

برنج ، چای ، شکر و قند ، انواع شربت ها و شیرنی جات ها و انواع مواد غذایی به صورت ته لنجی از دبی حمل میشود و علاوه بر مصرف ملوانان مقداری نیز برای داد و ستد به بازارها روانه میشود.

فعالیت شرکت مسیر پویان جنوب در دبی و ایران:

فعالیت اصلی دفتر ما در دبی واردات و صادرات محصولات غذایی میباشد . در حال حاضر نمایندگی انحصاری نوشیدنی انرژی زا power plus که یک نوشیدنی اردنی میباشد در انحصار شرکت ما میباشد . خرید عمده محصولات غذایی برای یک دسته از مشتریانی که چندین سال با گروه ما همکاری میکنند از دیگر فعالیت های ما در حوزه مواد غذایی میباشد. همانطور که عنوان شد ارتباطات گسترده با خیلی از مدیران پخش مواد غذایی در دبی و آشنایی کامل با بازارهای دبی باعث شده است که ما بتوانیم پایین ترین قیمت را برای مشتریان خود در ایران پیدا کنیم .

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

حمل مواد غذایی خارجی از دبی

شما عزیزان اگر درخواست کالایی خاص را دارید و قصد خرید به صورت عمده را دارید از قسمت تماس با ما درخواست خود را برای ما ایمیل کنید . و یا از طریق تماس مستقیم با ما درخواست خود را مطرح نمایید . در کمترین زمان ممکن اطلاعات قیمتی را برای توافق نهایی برای شما ارسال خواهیم کرد و زمینه حضور شما را در دفتر دبی جهت عقد قرارداد فراهم می آوریم.

سوپر مارکت شبانه روزی انلاین در تبریز

کانال تلگرام مواد غذایی خارجی یوزال

پخش مواد غذایی خارجی در تهران در سایت یوزال

مواد غذایی خارجی گناوه در سایت یوزال

وارد کننده مواد غذایی خارجی در سایت یوزال

مواد غذایی خارجی بندر گناوه در سایت یوزال

خرید عمده مواد غذایی خارجی در سایت یوزال

نمایندگی مواد غذایی خارجی در سایت یوزال

مواد غذایی خارجی عمده سایت یوزال مارکتینگ

مواد غذایی خارجی

سس فلفل

قهوه سرد

چای معطر

حلوا شکری

سس تند

چای تی

بگ حلوا

ارده کره

بادام زمینی

برنج هندی

نوشیدنی ویتامین C (ویتامین سی) پوکا اصل ژاپنی اصل PUKA

۶,۰۰۰ تومان
عسل استرالیایی 1 کیلویی American Valley
 
 
 

عسل استرالیایی 1 کیلویی American Valley

۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰,۰۰۰ تومان -۲۱%
شیر عسل فجر 387 گرمی
 
 
 

شیر عسل فجر 387 گرمی

۶,۵۰۰ تومان
شربت ویمتو
 
 
 

سیروپ 750 میلی لیتری ویمتو (اصل) Vimto

۱۷,۵۰۰ تومان
ماءالشعیر ساده 320 میلی لیتر کله اسبی
 
 
 

ماءالشعیر ساده 320 میلی لیتر کله اسبی (3 Horses)

۳,۶۰۰ تومان
روغن کانولا 1.8 لیتر اصیل
 
 
 

روغن کانولا 1.8 لیتری اصیل Aseel

۳۰,۰۰۰ تومان
نوشیدنی 300 میلی لیتر شانی
 
 
 

نوشیدنی شانی Shani قوطی

۲,۸۰۰ تومان
پودر نوشیدنی سرد با طعم انبه 500 گرمی تانگ
 
 
 

پودر نوشیدنی تانج (تانگ) با طعم انبه 500 گرمی TANG

۱۶,۸۰۰ تومان
پودر نوشیدنی سرد با طعم آناناس 500 گرمی تانگ
 
 
 

پودر نوشیدنی تانج (تانگ) با طعم آناناس 500 گرمی TANG

۱۶,۸۰۰ تومان
پودر نوشیدنی سرد با طعم پرتقال 500 گرمی تانگ
 
 
 

پودر نوشیدنی تانج (تانگ) با طعم پرتقال 500 گرمی TANG

۱۶,۸۰۰ تومان
پودر شربت با طعم پرتقال 900 گرم فوستر
 
 
 

پودر شربت پرتقال 900 گرم فوستر کلارکس Foster clarks

۲۸,۰۰۰ تومان
پودر نوشیدنی سرد با طعم لیمو و نعناع 500 گرمی تانگ
 
 
 

پودر نوشیدنی تانج (تانگ) با طعم لیمو و نعنا 500 گرمی TANG

۱۶,۸۰۰ تومان
سس خردل 227 میلی لیتری امریکن گاردن
 
 
 

سس خردل 227 میلی لیتری امریکن گاردن American Garden بدون...

۸,۴۰۰ تومان
تخم مرغ شانسی کیندر Kinder (دختر)
 
 
 

تخم مرغ شانسی کیندر Kinder

۵,۰۰۰ تومان
روغن جامد 1 کیلویی اصیل aseel
 
 
 

روغن جامد 1 کیلویی اصیل Aseel

۳۲,۰۰۰ تومان
بیسکوییت با طعم قهوه کافی جو COFFEE JOY
 
 
 

بیسکویت کافی جوی COFFEE JOY با طعم قهوه (بسته 18 عددی)

۲۵,۰۰۰ تومان ۳۶,۰۰۰ تومان
پودر نوشیدنی توت 900 گرمی فوستر
 
 
 

پودر نوشیدنی میکس توت ها 900 گرمی فوستر Foster

۲۸,۰۰۰ تومان
پودر نوشیدنی لیمو 900 گرمی فوستر Foster
 
 
 

پودر نوشیدنی لیمو 900 گرمی فوستر Foster

۲۸,۰۰۰ تومان
نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster Energy Drink
 
 
 

نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster Energy Drink

۸,۵۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم انگور سیاه 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازداربا طعم انگور سیاه MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم انگور سفید 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازداربا طعم انگور سفید MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم هلو 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازداربا طعم هلو MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم سیب 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازداربا طعم سیب MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم کوکتل میوه 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازداربا طعم کوکتل میوه MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
نوشیدنی گازداربا طعم توت فرنگی 750 میلی لیتری MAY
 
 
 

نوشیدنی گازدار با طعم توت فرنگی MAY

۲۲,۰۰۰ تومان
بیسکویت بدون شکر کرم دار گالون Gullon Twins 210gr
 
 
 

بیسکویت بدون شکر کرم دار گالون Gullon Twins 210gr

۲۸,۵۰۰ تومان
کنسرو تن ماهی ساردین ۱۲۵گرمی میلو MILO
 
 
 

کنسرو تن ماهی ساردین میلو MILO

۵,۸۰۰ تومان
سس سیر و فلفل 825 گرمی میچلز Mitchells
 
 
 

سس سیر و فلفل 825 گرمی میچلز Mitchells

۱۹,۹۰۰ تومان
روغن زیتون بدون بو 1 لیتری سابروسو SABROSO
 
 
 

روغن زیتون بدون بو 1 لیتری سابروسو SABROSO

۵۰,۰۰۰ تومان
نسکافه 50 گرمی جاکوبز Jacobs Kronung
 
 
 

قهوه فوری - نسکافه جاکوبز Jacobs Kronung 50gr

۱۵,۶۰۰ تومان
آجیل هندی دینگ دونگ اسنک میکس Ding Dong Snack Mix
 
 
 

آجیل هندی دینگ دونگ اسنک میکس تند و شیرین Ding Dong Snack...

۳,۸۵۰ تومان
آجیل هندی دینگ دونگ اسنک میکس Ding Dong Snack Mix
 
 
 

آجیل هندی دینگ دونگ اسنک میکس Ding Dong Snack Mix

۳,۸۵۰ تومان
آجیل هندی دینگ دونگ تند و آتشین Ding Dong Mix Nuts
 
 
 

آجیل هندی دینگ دونگ تند و آتشین Ding Dong Mix Nuts

۳,۸۵۰ تومان
روغن ذرت 1.8 لیتری اصیل Aseel
 
 
 

روغن ذرت 1.8 لیتری اصیل Aseel

۳۰,۰۰۰ تومان
روغن جامد 2 کیلویی اصیل Aseel
 
 
 

روغن جامد 2 کیلویی اصیل Aseel

۵۵,۰۰۰ تومان
بکینگ پودر 110 گرمی تیارا (تیاری) Tiara
 
 
 

بکینگ پودر 110 گرمی تیارا (تیاری) Tiara

۸,۵۰۰ تومان
ماءالشعیر ساده 500 میلی لیتری بالتیکا Baltika
 
 
 

ماءالشعیر ساده 500 میلی لیتری بالتیکا Baltika

۹,۰۰۰ تومان
نوشابه قوطی پپسی بلند (اصل) pepsi 330ml
 
 
 

نوشابه قوطی پپسی بلند اصلی pepsi 330ml

۵,۸۰۰ تومان
شکلات تلخ تابلرون Toblerone
 
 
 

شکلات تلخ تابلرون Toblerone

۹,۶۰۰ تومان
نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster Ultra Red Energy Drink
 
 
 

نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster Ultra Red...

۸,۵۰۰ تومان
سس خردل اسپایسی 226 گرمی فرنچز French's
 
 
 

سس خردل 226 گرمی فرنچز French's

۱۰,۸۰۰ تومان
نوشیدنی انرزی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster The Doctor Energy Drink
 
 
 

نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مانستر Monster The Doctor...

۸,۵۰۰ تومان
کمپوت آناناس حلقه تایلندی 565 گرمی
 
 
 

کمپوت آناناس حلقه 565 گرمی PEAK

۱۳,۲۰۰ تومان
کمپوت آناناس تایلندی 234 گرمی
 
 
 

کمپوت آناناس اسلایس 234 گرمی لووپ LOOP

۴,۲۰۰ تومان

همه محصولات در سایت یوزال مارکت

www.yuzal.com


سوپر مارکت شبانه روزی انلاین در تبریز

سوپر مارکت شبانه روزی در تبریز شما میتوانید با وارد شدن در سایت یوزال به سادگی و با چند کلیک خرید شبانه روزی خود را اکی نموده و طعم شیرین یک خرید اینترنتی از یوزال را تجربه کنید

عمده فروشی مواد غذایی انلاین در تبریز قابل توجه عمده فروشان عزیز در تبریز شما نیز میتوانید با عضویت در سایت یوزال کاملا رایگان محصولات خود را بفروش برسانید یوزال بستری مناسب برای فروش محصولات غذایی میباشد

فروش شکلات انلاین در تبریز فروش شکلات های خارجی ام تی رویال ترکیه در سایت یوزال با مجوز میباشد یوزال طعم شکلات واقعی برای شما را به ارمغان می اورد

فروش ویفر و محصولات انلاین در تبریز ویفر شرکت ام تی رویال گارانتی محصولات اردی با کیفیت در یوزال میباشد خرید انلاین و شبانه روزری در یوزال ارمغان سلامتی و خرید مقرون به صرفه در یوزال میباشد

شکلات خارجی در تبریز فروش انواع شکلات خارجی در یوزال سوپر مارکت اینترنتی شبانه روزی انلاین یوزال

فروش شکلات و تنقلات خارجی انلاین در تبریز

هایپر مارکت آنلاین یوزال در  تبریز شما نیز میتوانید با یکبار عضویت در هایپر مارکت انلاین یوزال از تخفیفات قابل توجه در یوزال برخوردار شوید

فروشگاه آنلاین یوزال در تبریز

فروشگاه یوزال ارمغان سلامتی برای همشهریان عزیز در هر ساعت از شبانه روز با انتخاب محصول خود از سایت یا اپلیکیشن یوزال در کمترین زمان در خدمت شماییم

تبریز مارکت

یوزال در تبریز یوزال در کنار شماست

یوزال مارکت انلاین در تبریز

سوپرمارکت آنلاین یوزال فقط برای تفریح از خانه خارج شوید الباقی با یوزال

هایپرمارکت اینترنتی یوزال در تبریز

هایپر مارکت یوزال تبریز

04136349104

شرکت یوزال مارکت انلاین در تبریز

سوپر مارکت انلاین یوزال در تبریز

شبانه روزی مواد غذایی در یوزال در یوزال ما تعطیلی ندلریم و در هر ساعت در خدمتیم

شراکت در یوزال مارکت برای کار و مشارکت در یوزال کافیست به قسمت همکاران ما مراجعه نموده و کسب اطلاعات نمایید

ما یوزالی هستیم شما چطور

محصولات یوزآل

محصولات یوزآل شامل انواع پودرکاکائو نچرال و آلکالایز ، کره کاکائو و روغن سی بی اس ، انواع محصولات مرتبط با شکلات و کاکائو میباشد .

به منظور ثبت سفارش ویا دریافت مشاوره رایگان از راه های زیر باما تماس بگیرید :

00902122582323

تلگرام و واتساپ: 00905303819095

ایمیل: MARKETING@MTROYAL.COM.TR

 

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی ارگانیک یوزال

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی ارگانیک یوزال
در سایه پژوهش های اخیر و مشخص شدن اثرات زیان بار محصولات کشاورزی حاوی آفت کش ها و علف
کش ها و هورمون ها و آنتی بیوتیک ها، روز به روز افراد بیشتری به مصرف مواد غذایی ارگانیک و طبیعی
روی می آورند. استفاده بی رویه از کود های شیمیایی و مشکلات ناشی از باقی مانده آنها در محصولات
غذایی تهدیدی جدی برای سلامت انسان و حتی حیوانات به شمار می رود. لیکن حداقل انتظار مصرف
کنندگان از یک محصول ارگانیک، سالم تر بودن آن نسبت به مواد غذایی معمولی است. کلیه محصولات
ارگانیک به دو دسته کلی انواع تازه و فرآوری شده تقسیم می شوند. که هر گروه خود شامل ۳ نوع
محصول است: محصولات ۰۱۱ درصد ارگانیک، محصولات ارگانیک، محصولات تهیه شده از ترکیبات
ارگانیک. محصولات ارگانیک تازه (مانند سبزیجات، میوه جات، تخم مرغ و …) می توانند ۰۱۱ درصد
ارگانیک باشند، اما محصولات ارگانیک از دسته فرآوری شده به ندرت ۰۱۱ درصد ارگانیک هستند. آنها
بیشتر در گروه محصولات ارگانیک یا حاوی ترکیبات ارگانیک قرار می گیرند. با در نظر گرفتن جمیع جهات
محصولات ارگانیک ایمن تر هستند ولی این روش ها باید از بعد بهداشتی و بازرسی تقویت شوند تا کارآمد
و مورد اقبال عمومی واقع شوند. گام اول در بستر سازی تولیدات ارگانیک انجام تحقیقات و آموزش در
زمینه بهبود کیفیت و کمیت تولید این قبیل سیستم هاست. بنابراین برای تولید محصولات سالم و پاک و
درنتیجه انسانهایی سالم و با نشاط، هیچ راهی جز کشاورزی ارگانیک نداریم