تجارت سالم گروه صنایع غذایی سایا تجارت المان ارس
• ما رقابت سالم و عادلانه را باور داریم زیرا همگی از آن سودمند خواهیم شد.
• رقابت ما فقط بر اساس کیفیت برتر در ارائه خدمات و کالای ما می باشد.
• ما در چهارچوب قانون و ارزشهای اخلاقی فعالیت می کنیم .
• ما در فعالیتهای تجاری و برخورد با مشتری صادق هستیم و به آنان اطمینان داریم .
ارزشمندی کارکنان :
ما سعی می کنیم بهترین افراد را استخدام نماییم و با ایجاد فضایی آکنده از
صداقت ،نشاط و احترام و اعتماد متقابل فرصتی را برای تجلی بهترین عملکردها و
شکوفایی استعدادهای نهفته کارکنان فراهم نماییم
اعتبار و ارزش نزد جامعه :
اعتبار و ارزش ما در جامعه ناشی از تلاش خستگی ناپذیر و توجه ما به سلامت ، بهداشت و رفاه جامعه و ایفای وظایف شهروندی می باشد .
وجهه اجتماعی ما به گونه ای خواهد بود که مشتریان و کارکنانمان از داشتن روابط تجارتی و کاری با ما ، افتخار کنند.
موفقیت های همیشگی ما در نتیجه تلاش تک تک ما در زنده نگاه داشتن این ارزش ها و اهداف در کار روزانه و تصمیمهای است که میگیریم .
شرکت پخش و تولیدی سایا تجارت المان ارس در یک اقدام بی سابقه و به صورت
مداوم محصولات خود را از طریق سامانه اینتزنتی به صورت انلاین و با قیمت
بسیار پایین به فروش میرساند
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما در تماس باشید
فروش انواع کنسرو
فروش انواع مواد شوینده
فروش برنج عمده شمال
اهداف واحد تحقیق و توسعه :
نوآوری تکنولوژی در هر کشور مرهون انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه
میباشدکه رشد و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد و بعنوان محرک و عامل اصلی
توسعه صنعتی و اقتصادی در کلیه کشورها قلمداد میشود. جهانی شدن در ده سال
اخیر شرایط محیطهای رقابتی را به شدت دگرگون کرده است. سازمانهای تجاری،
از جمله شرکتهای کوچک و متوسط، تحقیقات خود را برای یافتن یک استراتژی که
برتری پایداری را تضمین نماید، تقویت مینمایند. امروزه R&D در جهان
جایگاه ویژه ای دارد. به طوری که کشورهای صنعتی سهم قابل توجهی از درآمد و
نیروی کار خود را به فعالیتهای تحقیق و توسعه اختصاص میدهند. چرا که سهم
زیادی از مواد، محصولات، فرآیندها و سیستمهای جدید و پیشرفته، حاصل
فعالیتهای R&D میباشند.
شرح وظایف واحد تحقیق و توسعه :
۱ – جمع آوری طرحهای تحقیقاتی در سطح شرکت
۲ – بررسی و کسب مجوز برای اجرا
۳ – پیش بینی وتعیین بودجه موردنیاز اجرای طرحهای تحقیقاتی
۴ – تهیه و تنظیم برنامه زمانی اجرای طرحهای تحقیقاتی
۵ – نظارت برکلیه مراحل تحقیقاتی وتوسعه ایی تا حصول نتیجه نهایی
۶ – ایجاد ارتباط با مراکز تحقیقاتی و افراد علمی
۷ – بهبود کیفیت محصولات و تولید محصولات جنبی
۸ – استفاده مناسب از منابع موجود شرکت برای توسعه پایدار
۹ – فرآیند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و الکترونیک
manager@mtroyal.com.tr
www.sayatejarat.com
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
فلسفه
ما بر این باوریم که تکامل انسان , از ارزشمندترین هدفهای تمدن است و
بهداشت ، سلامتی و رفاه می تواند بهترین شرایط را برای رشد و تقویت
تواناییهای انسان ، فراهم نماید. این باور ، ما را به تلاش در تمامی
فعالیتهایی که به نوعی بهداشت ، سلامتی و رفاه جامعه را توسعه دهد ،
پایبند می سازد.
مشتریان و تأمین کنندگان :
ما بر این باوریم که بیش از هر چیز , در برابر مشتریانمان مسؤولیم .
خانواده مشتریان ما شامل تمامی افراد یا سازمانهایی است که به نوعی با ما
ارتباط دارند .مصرف کنندگان نهایی کالاهایمان ، فروشگاههای محلی و
زنجیره ای ، رستورانها ،هتلها ، تعاونیها ، نمایندگیهایمان ، عمده
فروشیها ، تولیدگنندگان مواد غذایی ، همه و همه اعضای این خانواده بزرگ و
موفق هستند .علاوه بر این , کلیه شرکتهایی که علاقه مند به دریافت خدمات
بازاریابی و تبلیغات ما باشند , میتوانند به این خانواده بپیوندند .
ما بعنوان پیوند دهندة خانواده ، نیازمند به حضور گرم و صمیمی اعضای این
خانواده در کنار یکدیگر میباشیم تا رفاه و شادابی , ارمغان ما برای مردم
باشد . بدین منظور ما در شناخت نیازها ، از مشتریان جلو خواهیم بود .
محصولات و خدمات :
خدمت اصلی ما , تلاش در رساندن بهترین محصولات به مصرف کنندگان با قیمت
رقابتی مناسب و تحویل آن با احترام به صورت کاملاً حرفه ای در سطح
استاندارد های جهانی و جمع آوری و پردازش اطلاعات استراتژیک و سودمند
بازار و ارائه خدمات مشاورهای تبلیغات و بازاریابی می باشد .ما در راستای
رشد و تحول در کل صنعت بازاریابی و فروش , به دنبال کشف و توسعه فعالیتهای
نو و خلاقانه در این عرصه می باشیم.
بازارها :
تجارت ما یک تجارت جهانی است با مشخصات و کیفیت جهانی .
ما با تمام توان می کوشیم تا شرکت پخش بین المللی سایا تجارت المان ارس را در این صحنه موفق کنیم .
ما بیشتر توجه خود را برای کسب تجربه های موفق , به ایران بزرگ معطوف می
نماییم ، اگرچه می کوشیم هیچ گاه فرصتهای جهانی را از دست ندهیم .
* ایران بزرگ به مجموعه ایران و کشورهای همسایه آن در منطقه غرب آسیا اطلاق میشود*
manager@mtroyal.com.tr
www.sayatejarat.com
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
مزایای شبکه پخش و توزیع مویرگی شرکت سایا تجارت المان ارس :
۱) جمعآوری اطلاعات صحیح و به روز از بازار محصولات غذایی
۲) کسب سهم مشتری و سهم بازار بیشتر که در اصطلاح مدیریت پخش مویرگی به شاخص پوشش مشتریان (خردهفروشی ها) معروف است.
۳) کاهش ریسک از دست دادن مشتریان
۴) ارتباطات بهتر با مشتریان و خرده فروشی ها
۵) افزایش قدرت چانه زنی تولیدکنندگان موادغذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی
۶) کاهش احتمال بوجود آمدن رقبای جدید در بازار محصولات غذایی و بهداشتی
۷) بهبود جریان نقدینگی برای تولیدکننده و خود شرکت سایا تجارت المان ارس
۸) افزایش بلندمدت سود و درآمد
۹) افزایش اعتبار سازمان در واگذاری نمایندگی پخش محصولات در تمام کشور
manager@mtroyal.com.tr
www.sayatejarat.com
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴