فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین
فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین

عمده فروشی مواد غذایی در یوزال

توضیحات

خواص و فواید شکلات
شکلات واقعا مزه ی دلچسب و دلپذیری دارد و به تنهایی و یا حتی ترکیبش با بقیه غذاها و دیگر دسرها نیز از لطفش نمی کاهد بلکه به آن می افزاید، بسیاری از افراد نسبت به خوردن شکلات احساس خوبی ندارند با وجود آنکه نمیدانند که خوردن چند اونس از آن در طول هفته ، چه مقدار می تواند نیاز غذایی آنان را به مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین کند. درادامه این بخش از سرگرمی نمناک ۲۰ واقعیت شگفت انگیز درباره شکلات را برای شما بیان میکنیم.فواید شکلات

با افزایش تحقیقات و مطالعات، مشخص شده که شکلات تلخ دارای مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها است که همین امر سبب شده تا شکلات را بعنوان یه عضو مهم و حیاتی برای برنامه های غذاییه انسان تبدیل کند. همچنین در این تحقیقات مشخص شده که شکلات تلخ دارای مقادیری از فلاونوئیدها بوده که از آنتی اکسیدان های قوی بشمار میرود که میتواند از بدن انسان درمقابل بسیاری از بیماری ها محافضت کند ؛مطالب بسیار زیادی درباره شکلات ها وجود دارند که افراد درباره آن نمیدانند بعد از خواندن این ۲۰ واقعیت مهم درباره شکلات ، احساس میکنیم که شما حتما شروع به خوردن بیشتر شکلات نسبت به قبل خواهید کرد.
شرکت سایا تجارت المان ارس
تولید کننده انواع شکلات ویفر پاستیل بن بن و تافی
با همکاری شرکت ام تی رویال ترکیه
www.mtroyal.com.tr
۰۰۹۰۲۱۲۲۵۸۲۳۲۳
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴
www.sayatejarat.com

شکلات حاوی مقادیر اندکی از کافئین در مقایسه با کافی ها و چایی است، خوردن شکلات به عنوان یک مسکن طبیعی میتواند از بروز بسیاری از درد های طبیعی در قسمت های مختلف بدن جلوگیری کند.
فقط یک تکه ی کوچک از شکلات میتواند انرژیه لازم برای دویدن مسافت ۵۰۰ فوتی را برای شما تامین کند و مواد مغذی موجود در شکلات میتواند به رشد باکتری های مفید در بدن کمک کند.
به دلیل داشتن ترکیب فلاونوئیدی فراوان میتوادن بعنوان یک ضدآفتاب طبیعی از پوست شما درمقابل نور خورشید و سوختگی محافظت کند.
رایحه ی آن باعث افزایش امواج مغز می شود که یک آرامش خاطری را بهمراه خواهد داشت، خوردن شکلات همچنین باعث ترشح بیشتر اندورفین شده که این هورمون مسئل ایجاد حس خوشایند و رضایت با افزایش سطح سروتونین در انسان است.
خوردن شکلات باعث تقویت حافظه و همچنین افزایش قدرت تمرکز میشود و این خاصیت آن نیز بخاطر وجود فلاونوئیدها بوده که با افزایش میزان جریان خون در بدن، گردش خون در مغز را برای دو تا ساعت بعدازخوردن آن بالا میبرد.
این میتواند بعنوان یک آنتی باکتریال قوی برای جلوگیری از ایجاد حفره های شکری در دانه های کاکائو عمل کند و خستگی و کوفتگی را کاهش داده و فعالیت های فیزیکی را بهبود میبخشد، میزان امید و علاقه به زندگی در افرادی که بطور منظم شکلات تلخ مصرف میکنند، بواسطه ی وجود میزان بالای آنتی اکسیدان در آن بسیار بالا و خوشایند است.
در یک تحقیق به چاپ رسیده در یک مقاله روانشناسی و رفتارشناسی ، عنوان شده که ؛ مصرف شکلات تلخ میتواند قدرت بینایی افراد در نور کم را نیز افزایش دهد و به لطف آنتی اکسیدان های موجود در آن برای قلب نیز بسیار مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.