فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین
فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروشگاه مواد اولیه شکلات

فروش مستقیم پودر کاکائو لاتامارکو و روغن جانشین

پخش مواد غذایی سایات جارت

فلسفه
ما بر این باوریم که تکامل انسان , از ارزشمندترین هدف‏های تمدن است و بهداشت ، سلامتی و رفاه می تواند بهترین شرایط را برای رشد و تقویت توانایی‏های انسان ، فراهم نماید. این باور ، ما را به تلاش در تمامی فعالیت‏هایی که به نوعی بهداشت ، سلامتی و رفاه جامعه را توسعه دهد ، پایبند می سازد.
مشتریان و تأمین کنندگان :
ما بر این باوریم که بیش از هر چیز , در برابر مشتریانمان مسؤولیم . خانواده مشتریان ما شامل تمامی افراد یا سازمان‏هایی است که به نوعی با ما ارتباط دارند .مصرف ‏کنندگان نهایی کالاهایمان ، فروشگاه‏های محلی و زنجیره‏ ای ، رستوران‏ها ،هتل‏ها ، تعاونی‏ها ، نمایندگی‏هایمان ، عمده ‏فروشی‏ها ، تولیدگنندگان مواد غذایی ، همه و همه اعضای این خانواده بزرگ و موفق هستند .علاوه بر این , کلیه شرکت‏هایی که علاقه ‏مند به دریافت خدمات بازاریابی و تبلیغات ما باشند , میتوانند به این خانواده بپیوندند .
ما بعنوان پیوند دهندة خانواده ، نیازمند به حضور گرم و صمیمی اعضای این خانواده در کنار یکدیگر میباشیم تا رفاه و شادابی , ارمغان ما برای مردم باشد . بدین منظور ما در شناخت نیازها ، از مشتریان جلو خواهیم بود .
محصولات و خدمات :
خدمت اصلی ما , تلاش در رساندن بهترین محصولات به مصرف کنندگان با قیمت رقابتی مناسب و تحویل آن با احترام به صورت کاملاً حرفه‏ ای در سطح استاندارد های جهانی و جمع‏ آوری و پردازش اطلاعات استراتژیک و سودمند بازار و ارائه خدمات مشاوره‏ای تبلیغات و بازاریابی می باشد .ما در راستای رشد و تحول در کل صنعت بازاریابی و فروش , به دنبال کشف و توسعه فعالیتهای نو و خلاقانه در این عرصه می باشیم.

پخش مواد غذایی سایات جارت

پخش مواد غذایی سایات جارت

بازارها :
تجارت ما یک تجارت جهانی است با مشخصات و کیفیت جهانی .
ما با تمام توان می کوشیم تا شرکت پخش بین المللی سایا تجارت المان ارس را در این صحنه موفق کنیم .
ما بیشتر توجه خود را برای کسب تجربه های موفق , به ایران بزرگ معطوف می نماییم ، اگرچه می کوشیم هیچ گاه فرصتهای جهانی را از دست ندهیم .
* ایران بزرگ به مجموعه ایران و کشورهای همسایه آن در منطقه غرب آسیا اطلاق می‏شود*
manager@mtroyal.com.tr
www.sayatejarat.com
۰۴۱۳۶۳۴۹۱۰۴

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.